2015. május 23., szombat

Magyar népmesék

Sziasztok!
Ki ne emlékezne gyermekkorunk egyik kedvenc meséjére? Hál' istennek én még abba a generációba tartozom, ahol nem ilyen idióta meséket nyomtak a TV-ben, hanem még elmondhatom magamról, hogy a kedvenc meséim közt van a Ludas Matyi vagy a Magyar Népmesék.
Most jut eszembe és nevetek is egy jót,hogy az első manikűrös bejegyzésemben(Ha még nem láttad, ide kattintva meglesheted, hidd el érdemes☺) is azt írtam, hogy ez a manikűr eredetileg nem így indult. Hát ez is így jött ki. eredetileg teljesen más elképzelésem volt.
Még régebben Annamarinak mutattam a Golden Rose matt lakkokat és mondtam, hogy milyen jó lenne ebből egy. Már csak egyet tudtunk megkaparintani, ez az övé lett, de megegyeztünk hogy majd én is használatba vehetem ezt a kis szépséget(Annamari ha olvasod, ezúton is hatalmas puszipacsi neked♥).
Szóval, mikor találkoztunk elhozta nekem ezt a lakkot. Én nagy izgalmakban fel is kentem, gyönyörködtem, örömködtem egy sort majd eszembe jutott, hogy ja.. nem is ezt a manikűrt akartam megcsinálni... Itt kicsit elszomorodtam..
Na de sebaj, a jó terv az amit át lehet variálni, és a következő percben eszembe jutott, hogy mi lenne ha az eredeti nép motívum megmaradna ezen a halvány barack alapon? És.. puff.. jött az ismerős kép kiskoromból.. Magyar népmesék. És nem volt megállás. azóta bárki észrevette, az mind a csodájára járt, elmondta másnak és kérte, hogy csináljam meg neki is:)
Felhasznált lakkok:
Rimmel Nail Nurse:
Épp úgy jött ki a lépés, hogy megint ez az alaplakk volt nálam, szóval ezt használtam ismét. Még mindig elégedett vagyok vele, bár az utóbbi időben kicsit lassan szárad.
Golden Rose Matte Satin 004:
Első látásra szerelem volt. Talán kis túlzás de ez a tökéletes nude szín szerintem. Két rétegben fed és csodás a végeredmény, illetve nem nehéz felvinni, nem csíkozódik, az állaga pont jó, az ecset formája és fogása nem az amit én szeretek de erről függetlenül nincsen vele gond.(Erről a lakkról nincs külön fényképem, viszont az összesítésben láthatjátok.:)
Avon Gel Finish Wine And Dine Me:
Áá..nem vagyok szerelmes ebbe a lakkba, hogy mindkét eddigi posztomban benne van.. dehogyis.:D
még mindig ugyanaz a véleményem, mint eddig. Ez a lakk egy csoda:)
Avon Gel Finish - Wine And Dine Me
Catrice fedőlakk:
Szintén egy nagy kedvenc, minden manikűrhöz használom most már mert hihetetlenül megnöveli az élettartamát. Teljesen úgy néz ki a körmöm mintha műkörmös csinálta volna.:)
Catrice - Ultra Stay And Gel Shine Top Coat
Éés.. íme a végeredmény:

Szerintem nagyon szép lett a végeredmény, de meg is küzdöttem vele a kicsi minták miatt..☺

Ha keresztbe teszem az ujjaim a madár pont úgy fújja a virágokat ahogy a mese kezdetén. Ezzel a képpel szeretnék indulni Instagramon a "Nailland mani" játékon.

Szenteltem egy képet külön a nagyujjamnak is, mivel az azon lévő minta nem látszik olyan jól.
És egy kép amit gyorsan a sikeres kreszvizsga után készítettem.. Szerintem a manikűr vitte az ujjaimba a helyes válaszokat.☺
@adricseh
Ha van kedvetek kövessetek nyugodtan Instagramon, mindenkit visszaigazolok,most ugyan nemrég volt egy kis takarítás de ide töltöm fel a legtöbb körmöm:)
https://instagram.com/adricseh/
Kinek mi a kedvenc meséje? Inspirálnak titeket a mesék?
Remélem, tetszett ez a különleges manikűr.:)
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok,
Szép napot!☺

1 megjegyzés: