2015. május 5., kedd

Romantikus dög


Sziasztok!

Huhh. Az első manikűröm amit megosztok veletek. Nem kicsit izgulok az a lényeg. Igazából ez a manikűr már többször elkészült csak mindig más-más változatban. Nem is értem, hogy miért hiszen az eredeti elképzelésem mindig ez volt. De! Ami késik, nem múlik, beláttam, hogy ha törik ha szakad, nekem ezt el kell készítenem.
Íme a felhasznált lakkok:







Alaplakk:
(DM,Rossmann♦1199.-)
Sokáig kerestem tökéletes alaplakkot és ebben a lakkban találtam csak meg amit kerestem. Egy réteget kenek belőle, ami hipergyorsan szárad, kitölti az enyhén barázdás körmeim, és nem utolsó sorban úgy ápol mint egy álom.:)
Rimmel London - Nail Nurse Perfectional 
Alapszín:
(Avon Hungary,
♦Eredeti ár: 1449.-
♦Akciós ár:1 db: 999.-
♦Akciós ár:2 db: 1598.-)
Jól fed első rétegben is,de két rétegben az igazi. Imádom a színét és végre egy olyan lakk ami tényleg nagyon gyorsan megszárad. Nem tudom mások hogy vannak vele, de én nagyon türelmetlen vagyok és az a lakk amire azt írják, hogy "60 másodperc és már mehetsz is" meg hasonlók nekem az is vagy fél óra mire megszárad. Lehet, hogy csak én vagyok ilyen, de azért ez engem eléggé idegesít és sokszor visszatart sajnos egy-egy szép manikűrtől, mert ugye alapréteg, kettő alapszín, díszítés, fedőréteg, kövek stb.. mire ez mind megszárad.. (Hát a hajam kihullik már sokszor..☺) De! A lényeg: Ebből a lakkból biztos hogy veszek még.☺

Gél hatású körömlakk - Wine And Dine Me

Díszítő lakkok:
  1. Speed Dry30+ - Strawberry
    (Avon Hungary - sajnos az árát már nem tudom megmondani)
    Önmagában nem nagyon szoktam ezt a lakkot használni,viszont díszítésre annál inkább, és erre a célra tökéletes. Ezenkívül jól kenhető és tartós.
    Speed Dry30+ - Strawberry
  2. Moyra Gel Look - No.944 Chantal
    (Pink Beauty♦490.-)
    Az az igazság, hogy én imádom a Moyra lakkokat, a Gel Look kollekciót pedig végképp, de mióta kipróbáltam a fentebb említett Avonos Gél hatásút azóta kicsit hanyagolom a Moyra-t, nem tudom miért. Ezt a fehér színt különösen vártam mivel nagyon szeretem a fehér körmöket és előtte is fehér Moyra-t használtam a fehér manikűrökhöz, viszont az pár óra múlva már repedezett össze-vissza, tönkretéve ezzel a munkámat. Így reméltem hogy ha kijön a Gel Look kollekcióban a fehér akkor annak ugyanolyan minősége lesz majd mint a kollekció többi darabjának. Hozta is az elvárást, és senkit nem akarok róla lebeszélni, hiszen árban is és kiszerelésben is egy nagyon príma kis lakk, viszont az Avonos kollekciót valamiért most jobbnak érzem. Ha valakinek van fehér Avon lakkja, írja meg légyszi, hogy milyen!☺ Díszítésre egyébként a gél állaga miatt szerintem nem a legjobb választás.
    Moyra Gel Look - No.944 Chantal
  3. Catrice Cosmetics; Ultimate Nail Lacquer - I'm Not A Greenager No.10
    (Rossmann- Ajándékba kaptam de gondolom,annyi mint a többi lakk szóval 800-900.- körül mozoghat)
    Még sosem kentem fel alapszínként, mert nincs még meg a tökéletes manikűr elképzelés a fejeben hozzá,de már dolgozom rajta, úgyhogy bejegyzés biztos, hogy lesz belőle.
    Díszítésre tökéletes, jól kenhető és a köröm végeknél is nagyon nagyon tartós.
    Catrice - I'm Not A Greenager No.10

 Fedőlakk:
Catrice Cosmetics; Ultra Stay & Gel Shine Top Coat
(Rossmann♦1199.-)
Ebben a lakkban nehéz csalódni, és nekem hála istennek nem is sikerült. Amióta komolyabban olvasgatok lakkokról, mindenhol csak azt látom,hogy a NYC Turbo Dry az ami mindenkinek nagyon bejött és nagyon hiányzik. Hát jelentem, a Catrice meghozta az utánpótlást, méghozzá ennek a lakknak a formájában! Tudjátok én nem vagyok az a fajta 17 éves lány aki egyfolytában otthon ül és nem csinál semmit vagy minden hétvégén bulizni jár, nálunk itthon munka van amibe komolyan bele segítek én is. Emellett a körmeimet sem akarom tönkretenni a mindennap más manikűrrel, így nálam egy lakkozásnak legalább 5 napot ki kell bírni.
Namost, elsőre pont ezzel az avonos gél hatású lakkal kentem fel és jelentem, hogy kibírt szőlő ültetést, intenzív gazolást és kapálást, mosogatást, a kis öcsém fürdetését, főzést, mostást, ablakpucolást és egyéb takarítást úgy, hogy a 6. napon jelentkezett egy olyan minimális kopás a köröm végeimnél amit csak gyakorlott lakkozó venne észre.:D Szóval a lehető legbombabiztosabb lakk számomra ez, bátran ajánlom bárkinek! ☺
Catrice - Ultra Stay & Gel Shine Top Coat
És íme a "romanitkus dög"-re keresztelt manikűr:
A neve pedig onnan jött hogy szerintem az alapszín már magában olyan szépen mutat, hogy alapvetően ha ezt viselem furcsa magabiztosságot ad nekem. Tudom, hogy csak egy egyszerű vöröses-bordó színnek tűnik,és hogy ugyan ne hülyéskedjek már de tényleg így van. Nálam ez az a szín amit bármikor felkennék, mindenhez illik, nem túl hivalkodó, egyszerű, szép és nőies. Szóval szerintem nagyon dög.:D
A rózsák szerintem pedig lágyítják az összhatást, így aki a nagyon bordót nem kedveli, ezzel szerintem szépen lehet ellensúlyozni.
Így a végén pedig próbálkozgattam valami szép összhatással, mivel készülök ezerrel a JOY-napokra.
Ti mit vesztek.?;)
Remélem tetszett a bejegyzés és legközelebb is benéztek!
Sziasztok!☺

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!:) Nagyon izgultam hogy mit fogtok hozzá szólni, számítottam rá, hogy kapok hideget-meleget, de szerencsére nem így lett:) Egész nap nem tudtam nagyon rápillantgatni de amikor megláttam hogy te vagy az első kommentelőm.. Hát mondanom sem kell fél óráig vigyorogtam a buszon mit egy tejbetök.:3 Egyike vagy a fent említett bloggerináknak akiket, hosszabb ideje figyelek már, úgyhogy nagyon boldoggá tettél.:) <3

      Törlés
  2. nagyon szép lett, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon köszönöm, azt is hogy megnézted, elolvastad és hogy hagytál egy kis "apró boldogságot" nekem:) hálás vagyok☺

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Szintén hatalmas köszönet amiért szebbé tetted te is a napom!:))

      Törlés
  4. Nagyon szép! Tehetséges vagy! Nem teszel ki feliratkozódobozt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez elég furán fog hangzani de még nem fedeztem fel, hogy hol kell vagyis kicsit elakadtam.. de folyamatban van.:)

      Törlés
    2. és köszönöm a dicséretet.☺

      Törlés
    3. A blogger bal oldali menüjében van egy "elrendezés" menüpont, erre kattints. Utána a "modul hozzáadása" itt lesz egy kis baloldali menü, ott kiválasztod a "további modulok"-at és azon belül a "rendszeres olvasók"-at.

      Így könnyebb lesz hozzád visszatalálni! Nagyon ígéretes a blogod, csak így tovább!

      Törlés