2015. július 10., péntek

2015 Júliusi PIXIBAG FESTIVAL különkiadás + JOY magazin.:)

Sziasztok!:)
Sokszor megesik velem, hogy nem tudok pixit rendelni vagy más esetben megnézem a márkákat és letisztázom magamban, hogy "Nem, nem,nem! Nincs rá szükséged, nincs rá szükséged, nincs rá szükséged!".. Hát istenem, van ilyen. Ám a mostani kiadásnál nem működött a lebeszélőkém, így már kedd 11 órakor tűkön ülve vártam a nyitást. Szerintem tuti a top 5-ben voltam azok között akik rendeltek.:D

Ezek után volt a szállítással egy kis bonyodalom, de megérte várni rá, hiszen mikor hazajöttem, épp akkor hozta a postás a JOY magazinom a Szegedi Kata által tervezett neszeszerrel, majd 10 percre rá jött a futár és hozta a csomagomat, Szóval ez egy ajándékos nap volt☺

És akkor lássuk a Pixibaget:)
Aki nem tudná mi ez, annak egy kis ismertető róla:
"A PIXIBAG a PIXI meglepetés-csomag szolgáltatás tagja, de a PIXIBOX-szal vagy PURE by PIXIBOX-szal ellentétben nem prémium márkák termékeivel, vagy natúrkozmetikumokkal, hanem a drogériák polcairól már jól ismert és közkedvelt márkák termékeivel ismertet meg benneteket. Amit tehát a PIXIBAG ugyanúgy nyújt neked: a meglepetés élménye, limitált kiadás, és az ingyenes házhoz szállítás."
Több információért látogassatok el nyugodtan a weboldalukra, ahol az előző kiadásokat is meg tudjátok nézni.
 /Webhely és forrás www.pixibox.hu/

Amiért egyből úgy érzetem, hogy meg kell rendelnem ezt a kiadást(és szerintem nem egyedül vagyok ezzel így ;) ), az  a hihetetlenül édes táska. Szépen, igényesen megtervezett táska, ami tényleg hordásra és használatra termett, és egyáltalán nincs az az érzése az embernek mint amikor egy adott cég szórvány reklámtermékeket gyártat, például napernyőt, jegyzettömböt vagy strandpapucsot stb.. majd azokon rajta díszeleg a termék hatalmas logója, és tényleg úgy érzem, hogy mindenki csak azt a hatalmas logót bámulja nálam, akarva akaratlan. Tudom hogy itt nem ez amúgy a cél, csak fontosnak tartottam megjegyezni, hogy nagyon tetszik már csak emiatt a diszkrét logó miatt és, hogy nem a reklámozás a fő célja a cégnek. Íme a táska:

Mikor kivettem a dobozból, megtaláltam a mellélelt kis papírokat, amik ismertetőként szolgálnak a termékekhez.
És ekkor megtaláltam azt, ami először megmelengette s kis szívem. Igen tudom, hogy ez milyen gyerekesen hangzik, de egyszerűen olyan eszméletlenül édes ez a Nina Ricci parfümminta, hogy az már szinte fájdalmas. Majd amikor kibontottam a cukorka csomagolást, láttam, hogy fújós a kis parfüm minta. Ekkor még boldogabb lettem. Ez ugyanis az első fújós parfüm mintám. Igen, igen tudom. De valahogy mindig kifogtam az összes többi fajtát.. Az első próbára nagyon kellemes cukorka illata van.


Akkor most lássuk a BAG-ben lévő termékeket☺:
Dr.Kelen-Sun Save Napozás utáni balzsam:
Ezt a márkát már több mint 15 éve használja a családom, úgyhogy biztos voltam benne,hogy nem fogok benne csalódni.
A leírása szerint kiválóan alkalmas a nap, víz, homok, szél viszontagságainak kitett bor hidratálására, intenzív regenerálására. Csökkenti a bőrpírt, megnyugtatja, hidratálja a bőrt, helyreállítja zsír- és vízháztartását. Megakadályozza a ráncosodás és egyéb idő előtti öregedés jeleinek kialakulását.
Az illata pedig nagyon kellemes, egyáltalán nem tolakodó.

Caosept - Kéz- és bőrfertőtlenítő gél:
Megmondom őszintén ez a márka is egy volt azok közül ami az "újdonság vagy még nem próbáltam terméket" tőlük mappámban landolt. Ám ő is pozitív csalódásnak bizonyult, hiszen hűsíti és fertőtleníti is a bőrt, szóval tökéletesen végzi a dolgát.:) az illata pedig tipikus fertőtlenítőgélnél kicsit talán enyhébb.
A Caosept Kéz- és Bőrfertőtlenítő Gél képes eltávolítani a legtöbb káros mikroorganizmust a bőrről, víz és törülköző használata nélkül. Olyan speciális hatóanyagokat tartalmaz, amelyek megölik a bőrön található vírusok, baktériumok és gombák nagy részét. Nagyon hatásos a két leginkább ellenálló vírustörzzsel és a H1N1 vírussal szemben is. E-vitamin és panthenol tartalma miatt nem szárítja a bőrt. Használat után a kéz nem ragad, friss és kellemes tapintású lesz.   Praktikus kis mérete miatt bárhová magunkkal vihetjük.

Signal - White Now Instant Triple Powder Gold! fogkrém:
Róla még nem tudok nyilatkozni, így utánanéztem a kis papíron illetve az interneten:
"A White Now Gold! háromszor több azonnal fehérítő összetevőt tartalmaz, mint a White Now fogkrém. Használatkor az egyedülálló kék hab látható. Fogmosás után a kék szín eltűnik, és a fogak fehérebbek lesznek. A legjobb azonnal fehérítő hatásunkat* nyújtja már egyetlen fogmosás után." Hát nem tudom.. benne nem bízom annyira..:(

Borotalco Dezodor:
Ez egy utazó méretű termék formájában érkezett. 50 ml-s kiszerelésben érkezett, pont jókor mert a táskámban mindig van egy ilyen apró dezodor, de az előző pont most fogyott el. Első fújáskor éreztem azt a jellegzetes illatot amit, csak Borotalco illatként hívnak. Csodás! ☺ Azt írják, hogy nem tartalmaz alkoholt, illetve 48 órás a hatása. nyilván nem fogom utóbbit ilyen rémes melegben sem letesztelni.:D

Kneipp - Derűs Nap Aroma tusfürdő:
A Kneipp Derűs nap aroma tusfürdő természetes éterikus kubeba olajjal és citromfű kivonattal gyengéden ápol, selymessé, puhává varázsolja a bőrt. Javítja a közérzetet, energetizáló hatású. Nekem kicsit tisztítószer szaga van, de ennek ellenére nekem bejött nagyon. Ez is egy utazó méretű termék, 75 ml-s kiszerelésben.

Aussie - Miracle Beach Waves:
A mellékelt kis lapocskán azt írják, hogy ez egy ausztrál tengeri kivonatot tartalmazó spray, ami segít természetesen "kócosan hullámos" hajat varázsolni a hajunkból. Őszinte leszek nagyon nagyon reméltem, hogy  amost megjelent Aussie szárazsamponok lesznek a "neszeszerben" arra asszociálva, hogy hát fesztivál, hamar zsírosaodik  ahaj, meleg van stb.. de viszont kíváncsi voltam régóta erre a termékre úgyhogy nem ért különösebb csalódás, csak azt nem tudom, hogy az én amúgy is eredetileg göndör hajammal tud-e majd valamit kezedeni? Kíváncsi leszek rá.:)

Rosetti bizsu - Hajpánt:
Ez a hajpánt, hajfedő (vagy igazából nem is tudom mi a pontos neve ennek az apró kis hajbavalónak) három, hozzá színben passzoló hajgumival érkezett, amire a húgom le is csapott egyből. Én örülök hogy ő örül, és most én vagyok a világ legjobb tesója.(büszkefej)

Vöslauer Balance - Pink Grapefruit:
ÉÉÉÉsss.. ez már hivatalos. Imádom a mini dolgokat. Ez a kis cukiság 0.2 L es kiszerelésben azonnal a kedvencem lett az üvegnek köszönhetően. Az ital is elég jó benne de én az üvegért vagyok oda. Szerintem sokkal nagyobb siker lenne ha ilyen apró üvegekben árulnák.


JOY magazin a Szegedi Kata által tervezett táskával:

Mivel előfizető vagyok, nem is számítottam rá, hogy én is kapok táskát, de így jobb is volt, hiszen a meglepetés ereje miatt még jobban örülök neki.☺

Mintha Szülinapom lenne♥
Ki rendelt még Pixibag-et?:)
Hogy tetszenek amik benne voltak.?:)
Tervezem egy Facebook oldal létrehozását a blognap, egy nyereményjátékkal egybekötve. Lenne rájuk érdeklődő.?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése