2016. február 6., szombat

Minis to go széria - Rúzsok

Sziasztok!:)
Nem ez nem egy Essence bejegyzés lesz, bár a névből minden jogotok megvan arra, hogy erre asszociáljatok. Úgy gondoltam útjára indítok egy olyan szériát, amiben az utazó termékeket szeretném jobban megismerni, illetve bemutatni mert hatalmas meglepetésemre, rengetegen vagytok akik nagyon keveset tudnak ezekről a termékekről.

Kezdeném első körben egy nagyon hasznos részével a dolgoknak, azaz a rúzsokkal. Nagyon sokáig nem találtam magamnak megfelelő rúzsszínt, és meg voltam róla győződve, hogy nekem bizony ezek nem állnak jól. Aztán hirtelen fordult valami, és egy zsákbamacskában lapuló mintával kezdődött minden. Ez pedig a Bold Színmegújító ajakrúzs Rapid Rose névre hallgató mintája volt. Olyan szép rózsaszín és annyira szerettem, hogy kétségbesésemben mikor elfogyott, azonnal rohantam egy Avonos boltba, hogy ugyan már segítsenek nekem ebből egy normál kiszerelést találni. Pech, hogy pont egy olyan boltot fogtam ki, ahol nagyon mogorva eladónéni volt és közölte velem a szomorú tényállását, miszerint csak akciós katalógusból lehet rendelni úgyhogy felejtsem el. Na hát ha engem itt meg lehetne állítani akkor ennyiben maradt volna a dolog, de szerencsére egy másik helyen tudott nekem segíteni az ottani néni de csak teljes áron tudtam hozzájutni, következő hónapban meg fogtam a fejem, amikor megláttam a katalógusban akciósan.

Azóta már túlestem ezen a traumán és a mai naptól Avon tanácsadónőként is megkezdtem pályafutásom így innen is lesznek majd még különböző minták a jövőben.

Az Avonnál van arra lehetőség, hogy mintákat rendeljünk bizonyos termékekből, de ezt a bejegyzést, most kifejezetten a rúzsmintákra szeretném szánni.

Összesen 9 darab van most a birtokomban illetve  még egyet kaptam ajándékba, de azt sajnos nem találom hirtelen, pedig jó lett volna befotózni.
Mik a minták előnyei?

  1. Jó esetben egy 0.5 grammos mintát 49 forintért tudunk rendelni, de legrosszabb esetben is 69 forint ami azért valljuk be nem egy eget rengető ár azért, hogy biztosan jól válasszunk.
  2. Kis mérete miatt nagyon jól elfér bárhol bármilyen kicsi neszeszerben.
  3. Jól záródó kupakja miatt nem kell félnünk az esetleges balesetektől.
  4. Lekerekített felső részük megkönnyíti a rúzsozást.
Mik a hátrányai?

  1. Figyelni kell mikor rátesszük a kupakot, nehogy rajta landoljon a rúzs.
  2. Több hátrányt nem tudok☺
Igyekeztem több rúzsfajtából válogatni, hogy minél többről tisztább képet kapjak, de elsősorban mégis a szín az ami fontos így ezek domináltak a megrendelés során.

A legtöbbet a Színmegújító ajakrúzsból rendeltem, összesen 6 darabot. Lányok brutális amit ez a rúzs tud. Én azt gondoltam eddig, milyen jól jártam a Pupa I'm szériás rúzsával (durván pigmentált), de hát amikor ezeket megláttam swatcholás közben... Leesett az állam☺

Nem mondom azt, hogy kenterbe veri a Pupát, de vetekszik vele. Gyönyörű színek, viszonylag nagy választékban.
A színek sorban balról jobbra: Lava love, Red 2000, Buttered rum, Chic, Carnation, Pout
Lava love, Red 2000, Buttered rum, Chic, Carnation, Pout

Lava love, Red 2000, Buttered rum, Chic, Carnation, Pout
Aztán van még két mintám a Bold színmegújító ajakrúzsból. Igazából szerintem nincs semmi különbség a kettő között mindegyik hidratál és mindegyik szuper tartós, talán annyi hogy a Bold 15-ös fényvédőt tartalmaz.


Mint ahogy azt az előbb is írtam, ebből a rúzsfajtából való a kedvencem, a Rapid Rose. Szerintem ez egy olyan árnyalat amit tudni kell hordani mert egészen különleges korall és rózsaszín keverék..

A színek sorban jobbról balra: Extreme mauve, Rapid rose
 Extreme mauve, Rapid rose
Az utolsó rúzsfajtából pedig csak egyetlen egy darab fogott meg, és ezt annyira nem is bánom, mivel ez annyira nem is nyerte el utólag a tetszésemet.
Kevésbé pigmentált és hamarabb is kenődik.
A szín neve Creamy melon.

Creamy melon
A swach-os képeken láthattok rajtam egy piros karkötőt. Ez a karkötő ha jól emlékszem négy éve van a kezemen, és olyan értéket szimbolizál számomra amitől a négy év alatt, összesen kétszer voltam csak hajlandó levenni a csuklómról.
Amint elfordítottam a kezem és rácsúszott a karkötő a próbaszínre, egyből el is kente.
Egyébként a színe tetszik, de a swatchból világos lett számomra, hogy nagy kiszerelésben nem lennénk jó barátok.
Végül csatolok egy képet a mesterkedésemről (itt látszik, hogy elkenődött az utolsó szín), és hogy hogy néz ki a kezem az összes rúzst kipróbálva. Élmény volt lemosni, pedig jó minőségű sminklemosókendőt használok.
Mit gondoltok az Avon rúzsokról/termékekről?
Használtok rúzsmintákat?:)
Remélem örömmel fogadjátok ezt az új fajta sorozatot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése